احمدزاده: ديدار پيكان Ùˆ ملوان يك مسابقه معمولي نيست

 احمدزاده: ديدار پيكان و ملوان يك مسابقه معمولي نيست




 

 


احمدزاده: ديدار پيكان و ملوان يك مسابقه معمولي نيست


تاریخ : چهارشنبه ،
20 مرداد 1389

سرمربي تيم فوتبال پيکان قزوين ديدار تيمش برابر ملوان انزلي را يک ديدار غير معمولي دانست.


محمد احمدزاده در مورد ديدار با ملوان انزلي گفت: اين مسابقه از هر نظر بخواهيد يک ديدار ويژه است و به هيچ عنوان يک بازي معمولي نيست. از يک طرف من برابر تيم سابقم ملوان قرار مي‌گيرم و از طرف ديگر پيکان شرايط خوبي ندارد. ديدار با ملوان تيمي که من را بزرگ کرده برايم بسيار دشوار است.
وي ادامه داد: ملوان خيلي‌ها را بزرگ کرده که يکي از آن خيلي‌ها من بوده‌ام. نبايد گذشته‌ام را فراموش کنم. 3 امتياز اين مسابقه نيز بسيار حساس است. با برد در اين ديدار مي‌توانيم از شرايط سخت خارج شويم البته ملوان هم مي‌خواهد در قزوين از ما امتياز بگيرد. اين مسابقه ويژه تماشاگر ويژه هم دارد.
سرمربي سابق ملوان با اشاره به تماشاگران ديدار روز شنبه گفت: برخي مي‌خواهند تقابل من و تيم سابقم را ببينند و اين تقابل برايشان حتي از کيفيت و نتيجه بازي هم مهم‌تر است.آنهايي هم که من را دوست ندارند مي‌خواهند شکست پيکان را در اين ديدار تماشا کنند.
احمدزاده در مورد شايعه اخراج خود در صورت عدم پيروزي برابر ملوان عنوان کرد: اين مسئله به هيات مديره و مديرعامل باشگاه مربوط مي‌شود، آنها تصميم‌ مي‌گيرند چه کسي باشد و چه کسي نباشد.ممکن است يک مربي با دو شکست برکنار شود يا مربي ديگر با 10 باخت هم کنار گذاشته نشود يا برعکس يک مربي با وجود کسب نتايج خوب کنار گذاشته شود.
سرمربي پيکان در مورد اينکه از نتايج تيم راضي هست يا نه گفت: اصلا راضي نيستم. طبيعي است که نبايد از 3 شکست پياپي راضي باشم اما آنچه که من را اميدوار کرده عملکرد خوب بازيکنان است که اين مسئله مايه اميدواري به آينده است.اگر مي‌باختيم و بازيکنان عملکرد خوبي نداشتند بايد شک مي‌کرديم اما اکنون فقط بد شانس هستيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل